you're reading...
AUTO, ECONOMIC, EVENIMENT, GENERAL, IT / TEHNOLOGIE, social

Cum arată Hyperion 2, cel de-al doilea tren electric construit în România. De când va circula el

Cel de-al doilea tren electric construit în România, Hyperion II,  a plecat luni dimineaţă în prima cursă între Craiova şi Braşov. Garnitura este formată din  patru vagoane cu o capacitate totală de transport de 200 de persoane și o viteză de 160 de kilometri pe oră.

Untitled1

Hyperion 2 este decorat cu imagini din Bănie, însoţite de mesajul „Craiova 2021“, oraş candidat împreună cu Oltenia, Capitală Europeană a Culturii, de văzut, de trăit, de povestit. Trenul este automatizat complet, iar pornirile şi opririle sunt silenţioase, la fel ca şi mersul-datorită pernelor de are pe care vagoanele gravitează. „Cel de-a doilea tren va circula din 21 septembrie pe ruta Craiova-Bucureşti -Braşov, cu plecare din Craiova la ora 7,30, iar primul tren Hyperion, care a fost pus în circulaţie în urmă cu un an, va rula pe distanţa Craiova-Bucureşti-Constanţa, cu plecare din Craiova la ora 6,45“, a spus Radu Zlatian, consultant în cadrul companiei Softronic.

kyp

Hyperion 2, rama electrică bisistem a celor de la Softronic, a intrat așadar de luni în circulație pe ruta Craiova-București-Brașov, și ca a doua  noutate promovează Craiova Capitală Europeană a Culturii 2021, printr-o modalitate cu impact maxim pentru publicul din toată ţara, dar şi pentru turiştii străini care aleg să călătorească cu trenul între oraşele Craiova, Bucureşti şi Braşov. În exterior, trenul este branduit cu imagini spectaculoase din Craiova sub sigla proiectului Craiova 2021, iar în interior călătorii pot afla mai multe despre proiect şi evenimentele culturale ale Craiovei din materialele de promovare sau se pot relaxa citind una dintre cărţile puse la dispoziţie de Biblioteca Judeţeană „Alexandru şi Aristia Aman”.

Untitled2

Grupul SOFTRONIC este format din două companii: Softronic – producător de rame și locomotive electrice şi Softrans – transportator feroviar de marfă și de pasageri, lider pe piața închirierilor de locomotive. Înființată în Craiova în anul 1999 şi având ca principală activitate modernizarea de locomotive, Softronic continuă tradiția orașului de peste 50 de ani în construcția de locomotive electrice, în timp ce Softrans a fost înființată în 2002 cu scopul inițial de a testa soluțiile tehnice dezvoltate de Softronic. Astăzi reprezintă unul dintre principalii transportatori de marfă și de pasageri, cu succes economic.

Untitled

Hyperion este primul tren cu podea joasă din România, având costuri de exploatare şi mentenanţă scăzute, fiabilitate şi flexibilitate. Este compus din patru vagoane cu design interior ultramodern şi dotări la nivel european. Beneficiază de facilităţi de acces şi transport pentru persoane cu dizabilităţi. Trenul Hyperion este dotat cu climatizare, suspensie cu perne de aer, wifi integrat şi scaune ergonomice.

Untitled3

Anunțuri

Despre jurnaluldemaine.ro

Jurnalul de maine - Stiri - Informatii - Evenimente - | Romanian Online News Agreggator | - Stiri si noutati mai aproape de tine -

Discuție

Niciun comentariu până acum.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

Eveniment recomandat de JURNALUL DE MAINE

Click pentru inscrirea la eveniment. Locuri limitate!

Recomandari JURNALUL DE MAINE

jurnaluldemaine recomanda reportajele digi24 "Romania furata"

URMĂREŞTE-NE PE TWITTER

SALVATI-LE VIETILE!

De astăzi JURNALUL DE MAINE  va posta in permanență pe prima pagină  un simbol al strigătului de ajutor al tuturor sufletelor nevinovate, victime ale acestui război.
%d blogeri au apreciat asta: