you're reading...
Campania: “Produs romanesc", ECONOMIC, GENERAL, social

Doua magazine Carrefour, preluate de un retailer roman. Acesta promite adaosuri comerciale la jumatate, salarii cu 20% mai mari si mai multe produse romanesti la raft

supermarekt.png

La mijlocul lunii viitoare, un retailer autohton  va redeschide sub brand propriu cele două magazine din Brăila preluate de la retailerul francez Carrefour.

Pentru locuitorii din oraș acest lucru va însemna prețuri mult mai mici, o ofertă mai bună de produse la raft, iar angajații vor avea salarii cu până la 20% mai mari. Pentru piața națională însemnă o reacție a investitorilor autohtoni la expansiunea multinaționalelor și la politica de „profit pentru companie prin orice mijloace, chiar și in detrimentul calitătii sau la limita legii”

Rețelele autohtone de retail care au rezistat asaltului multinaționalelor au reînceput să devină puternice în anumite regiuni ale țării. Având avantajul gestionării unui număr mai mic de magazine, al unui număr redus de angajați și, de multe ori, având în spate diverse capacități de producție, acestea reușesc să ofere prețuri mai bune și o varietate mai mare de produse. Este și cazul retailerului din Focșani, care a preluat recent două magazine Carrefour din Brăila.

„Săptămâna aceasta am preluat magazinele și le vom redeschide pe 16-17 februarie. Din punct de vedere al organizării vom merge pe rețeta „proprie”. Noi avem un mod diferit de organizare a magazinelor, cu o gamă mult mai mare de produse (față de Carrefour Market – n.red). Vom avea 15.000 de articole la raft, cu un raion de produse proaspete foarte bine reprezentat”, a declarat proprietara lanțului de magazine, care va ajunge, după inaugurarea celor două unități, la o rețea de 12 supermarketuri.

Noile magazine, marca autohtonă  vor împrumuta politica rețelei și în ceea ce privește prețurile, care, spune proprietarul, vor fi mult mici față de cele practicate de Carrefour.

„Vom reduce prețurile. Am devenit competitori acerbi pentru multinaționale. Acum reprezentăm noi pentru ei o „sperietoare”, așa cum erau ei pentru noi acum câțiva ani”, anunță patroana lanțului de magazine care explică și metodele prin care reușeste să ofere prețuri mai bune decât competiția.

„Prețurile mici vin, în primul rând, din achiziții. Am exclus unele taxe (percepute furnizorilor – n.red) care sub o formă sau alta încă mai există (în cazul lanțurilor internaționale – n.red). Cumpărăm la tir și asigurăm rulaje foarte bune furnizorilor noștri. În al doilea rând, avem adaosuri comerciale mai mici decât ei. Potrivit unei analize pe care am făcut-o la sfârșitul anului trecut, multinaționalele au adaosuri comerciale cuprinse întreb 30 și 60%. Noi vom practica un adaos comercial de cel mult 17,5%”, a explicat noul proprietar.

Potrivit acesteia, în magazinele pe care le administrează în jur de 70% sunt produse alimentare, iar marfa românească reprezintă în jur de 70% din ceea ce se expune pe raft.

„Nu există produse care să se fabrice în România și care să nu își găsească loc în magazinele noastre. (…) Luăm marfa de la furnizori din zona Vrancea, iar acum am început negocierile cu furnizori locali din Brăila”, mai spune aceasta.

sursă: activenews

Anunțuri

Despre jurnaluldemaine.ro

Jurnalul de maine - Stiri - Informatii - Evenimente - | Romanian Online News Agreggator | - Stiri si noutati mai aproape de tine -

Discuție

Niciun comentariu până acum.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

Eveniment recomandat de JURNALUL DE MAINE

Click pentru inscrirea la eveniment. Locuri limitate!

Recomandari JURNALUL DE MAINE

jurnaluldemaine recomanda reportajele digi24 "Romania furata"

URMĂREŞTE-NE PE TWITTER

SALVATI-LE VIETILE!

De astăzi JURNALUL DE MAINE  va posta in permanență pe prima pagină  un simbol al strigătului de ajutor al tuturor sufletelor nevinovate, victime ale acestui război.
%d blogeri au apreciat asta: